Modalitati LIVRARE

Livrarea si plata produselor in România :
Livrarea coletelor se efectuează prin firma de curierat rapid, respectiv compania Bookurier(București-Ilfov) și Sameday/Urgent Cargus/GLS, direct la adresa indicată de dvs, intre ora 10-18.  Inainte de livrarea produsului, un reprezentant al firmei de curierat de pe zona dvs va va contacta telefonic, de aceea este foarte important sa ne comunicati numarul dumneavoastra de telefon dar si o adresa la care dvs sau altcineva poate prelua livrarea intre ora 10-18.

Veti beneficia de 2 incercari de livrare consecutive. In caz ca nu sunteti la adresa, puteti transmite curierului ca doriti reprogramarea livrarii. In cazul in care ratati ambele incercari de livrare,  puteti transmite ca doroiti rezervarea coletului in depozit, de unde puteti ridica direct timp de 5 zile lucratoare. Daca nu puteti ridica direct din depozit, va rugam sa ne contactati ca sa cerem retur.

Comenzile efectuate si confirmate zilnic sunt predate la curier in aproximativ 1-2 zile lucratoare si ajung la dumneavoastra la fel,  in 24-48 de ore (de obicei a doua zi), in cazul produselor existente pe stoc. In cazul in care unul din produsele comandate de dumneavoastra nu se mai afla pe stoc veti fi instiintat in acest sens.

Pentru produsele epuizate, care urmează a fi recomandate catre furnizorii noștri sau cele handmade, personalizate, livrarea este între aproximativ 2-7 zile lucrătoare , socotind de la data comenzii.

Cheltuieli de livrare

Transportul este GRATUIT pentru toate comenzile peste suma de 500 lei. Pentru comenzile cu valoare mai mica de 500 lei, costul livrarii coletelor este de 18 lei pentru orice adresa oriunde in toata tara. In București oferim si varianta optionala a ridicarii personale de la sediul nostru social (ne contactati daca doriti).

Livrare & Retur inafara României 

  • Trimitem săptămânal in țările din zona Uniunii Europene prin firma internațională DHL
  • Pretul depinde de tara și de kg. In general in jur de 95 lei (aproximativ 20 euro) in Germania, Italia, Franța, Spania, Danemarca etc (pana in 2 kg) . •Coletul ajunge in aproximativ 1-3 zile lucrătoare direct la adresa. Doar ca nu este posibila plata ramburs ca și in tara, ci cu plata înainte prin transfer bancar in contul nostru de euro/online banking sau prin Western Union/Money Gram/RIA.
  • Dvs ne faceți dovada platii, iar noi va facem poza de confirmare cu coletul și AWB-ul însoțitor înainte de livrare și veți avea un nr. de urmărire “track&trace” pt traseul coletului.
  • Pe site si pe pagina noastra de Facebook putet gasi poze cu clientele noastre din diaspora.

Modalitati de plata:

• Ramburs : Valoarea comenzii este achitata ramburs curierului la primirea coletului.

Returnarea produselor
• Produsele achizitionate prin intermediul magazinului nostru se pot returna indiferent de motiv, in termen de 14 de zile de la primirea acestuia, potrivit legislatiei in vigoare.

Cheltuielile cu returnarea/reexpedierea produselor vor fi suportate de cumparator, inafara cazului in care acestea prezintă defect din fabrica.
• Returnarea se va face in ambalajul original, fara semne de purtare, uzura sau modificari fizice (eticheta rupta/lipsa , lovituri, zgarieturi etc ).
• In cazul returnarii produselor care nu corespund dimensional cerintelor dumneavoastra aveti posibilitatea de a inlocui produsul cu marimea potrivita in masura in care acesta este disponibil sau puteti alege un alt produs, cu achitarea diferentei de plata fewfashionistas.ro are posibilitatea de a expedia noul produs cu optiunea “colet la schimb direct la curier”.  Astfel, va trebui sa ne contactati telefonic, iar noi vom inregistra o comanda cu noul produs ales de dvs., inclusiv taxa pentru transport. In momentul livrarii noii comenzi de catre curier, acesta va prelua de la dvs. produsul pe care il returnati, ambalat corespunzator, pe care il va inapoia la noi. Pentru mai multe detalii va trebui sa ne contactati telefonic.

• In cazul in care doreste restituirea banilor, cumparatorul va suporta, de asemenea, taxa de expediere, avand posibilitatea sa returneze produsele prin intermediul oricarei firme de curierat.
• Rambursarea contravalorii produsului se va realiza doar dupa primirea coletului si verificarea continutului acestuia. Nu acceptam colete trimise prin Posta Romana.
• Returnarea contravalorii produsului se va face de catre magazinul nostru prin Virament bancar in contul clientului (tranzactia se proceseaza in maxim 14 zile lucratoare de la primirea produsului/produselor returnate).
• Nu acceptam colete cu plata Cash ramburs. Nu avem posibilitate din motive de ordin tehnic și legal sa acceptam un astfel de colet. Trebuie sa platim storno din contul firmei pentru a se regasi in contabilitate.
• Daca produsul prezinta defecte vizibile, plata transportului returului este suportat de catre noi. In cazul acesta, pentru mai multe detalii, va rugam sa luati legatura cu noi la numarul de telefon indicat pe site.
• Indiferent de motivul returului, pentru restituirea contravalorii produsului/produselor este nevoie sa ne comunicati un cont IBAN in RON, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata.
• In cazul comenzilor care beneficiaza de transport gratuit, daca, in urma returului unor produse din comanda, valoarea totala a produselor ramase este mai mica decat 500 lei, atunci achitarea contravalorii transportului catre client a comenzii initiale revine cumparatorului.
Neridicarea/refuzul coletelor comandate sau returnarile in mod repetat vor fi considerate abuz, iar compania noastra isi rezerva dreptul de a refuza viitoare comenzi plasate de client.

Cum Comand
Bine ați venit pe magazinul nostru, FewFashionistas.ro. Dacă aveți nevoie de informații suplimentare, ne puteți contacta la numărul de telefon 0752 141 077 , email office@fewfashionistas.ro sau printr-un mesaj privat. Vă vom răspunde cat de repede putem.

Selectarea produselor dorite

In momentul in care ati gasit un produs pe care doriti sa il achizitionati, apasati pe butonul Adauga in cos. Veti fi apoi directionati automat catre pagina de vizualizare a Cosului de cumparaturi, unde aveti optiunea sa vizualizati lista de produse existente in cos, sa modificati cantitatile pe care doriti sa le achizitionati sau sa renuntati la unul, mai multe sau toate produsele introduse in cos. Pentru a va intoarce din nou la site si a adauga alte produse in cos, actionati butonul Continuati cumparaturile.

Informatii pentru expediere

Pentru a finaliza comanda, apasati pe butonul Pasul urmator. In cazul in care sunteti client nou, va recomandam sa creati un cont nou, completand formularul de inregistrare prezent in pagina. Acest proces nu vă va răpi mai mult de 1-2 minute, dupa care veti putea finaliza comanda. Insa, pentru finalizarea comenzii nu este necesar sa creati un cont nou.

Finalizarea comenzii
Pentru a plasa comanda bifati optiunea Am citit si sunt de acord cu termenii & conditiile si apoi apasati pe butonul Plaseaza comanda. Puteti folosi campul Mentiuni, care va permite sa trimiteti eventuale informatii suplimentare. Dupa plasarea comenzii, veti primi pe email-ul indicat de dvs. un mesaj de confirmare (verificati inclusiv folderul SPAM) prin care sunteti instiintati despre procesarea comenzii. In momentul in care comanda a fost procesata si plasata curierului pentru livrare, veti primi inca un email de confirmare ce va contine si informatiile cu privire la numarul AWB al coletului dvs.

Va multumim.